poniedziałek, 28 stycznia 2013

ZRÓB TO SAM = peeling kawowy-cukrowy

                                                Hej
Dziś post z serii ZRÓB TO SAM-czyli peeling kawowy z dodatkami odżywczymi


                   Potrzebujemy:

*kawa sypka
*cynamon
*cukier biały (kryształ)
*balsam do ciała/mleczko do ciała
*pojemnik
*łyżeczka





     Etap pierwszy-sładniki suche 

Ja wybrałam pojemnik szklany (słoiczek) 

    Na taki pojemniczek wsypałam:

*4łyżeczki kawy
*2dag cynamonu
*2łyżeczki cukru białego (kryształ)
Suche składniki mieszamy tak żeby ładnie się ze sobą połączyły. Gdy widzimy że cukier znika,mało do widać to dosypujemy więcej,i odwrotnie gdy cukier zbyt bieli się w słoiku to dosypujemy więcej kawy.
Pamiętajmy że to ma być peeling kawowy nie cukrowy.
Etap drugi- dodajemy produkty płynne- te dodajemy na oko
Substancje płynne mają nam zebrać peeling w całość która będzie się łatwo rozprowadzać po ciele, żeby peeling nie tylko złuszczał martwy naskórek,ale też odżywiał nam skórę dlatego dodajemy dodatkowe składniki:
Ja dodałam
Nivea BABY Delkatna oliwka pielegnacyjna




Garnier BODY Nawilżające mleczko do ciała

 

  
 Etap trzeci- mieszamy suche składnki z płynnymi:
Mieszamy wszystkie składniki tak aby otrzymać jednolitą konsystencje.
Ja stworzyłam peeling średnio zbity.
      Gotowy:)
 
 

1 komentarz:

  1. Takie peelingi domowej roboty są najlepsze :)
    Sama jeszcze takiego nie robiłam,ale słyszałam o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;D
Proszę nie zostawiać spamu
Obserwacja=Obserwuje :)