wtorek, 29 stycznia 2013

Ulubieńcy stycznia 2013roku.

Pokaże wam moich ulubieńców stycznia

1.Lisetrine zero- płyn do pukania jamy ustnej, moja kolejna buteleczka płynu uwielbiam go.
2.Luksja XXL Chocolate & Orange- płyn do kąpieli, ślicznie pachnie najchętnie bym zjadła piane w wannie:))
3.Rexona women fresh 48h-antyspirant, ja lubię w dezodorancie dobrze mnie chroni przed poceniem się namiętnie kupuje kolejne opakowania nr.1
4.Garnier body z ekstraktem z Aloesu- mleczko do ciała dobrze nawilża moją skórę, ładnie pachnie i szybko się wchłania nie pozostawia tłustą warstwę na skórze.
5.Puma LIVE REGGAE JAM- woda toaletowa jak dla mnie jest świetny zapach i pasuje mi on utrzymuje się nawet na drugi dzień na ubraniu.
6.Nivea Soft- krem intensywnie nawilżający z olejkiem jojoba oraz witaminą E, każdy chyba go zna ja go bardzo lubię i kupuje kolejne opakowania.
7.EVELINE miniMax guic dry &long lasting nr.681-uwielbiam nim malować paznokcie ma śliczny odcień różu z drobinkami.
8.EVELINE art scenic-korektor do brwi 3w1, idealny produkt jak dla mnie spełnia swoje zadanie.
9.Avon superextend-mascara ładnie wdłuża rzęsy i pogrubia jest ok.

             ZNACIE TE PRODUKTY CO POKAZAŁAM WAM???     

2 komentarze:

  1. ja bardzo dobrze znam Luksję XXL o zapachu czekoladowo-pomarańczowym. Stoi u mnie w łazience i jest bardzo często używana ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbia ten zapach wąchać w całej łazience go czuć

      Usuń

Dziękuje za komentarz ;D
Proszę nie zostawiać spamu
Obserwacja=Obserwuje :)