piątek, 28 czerwca 2013

Bielenda masło do ciała ARBUZOWE



Produkt

NAWILŻENIE I REDUKCJA CELLULITU
bez sztucznych barwników
bez konserwantów
bez pochodnych ropy naftowej
bez PEG


Działanie:

Przyjemne w aplikacji masło do ciała intensywnie nawilża, odżywia i wygładza skórę. Kompozycja naturalnych składników aktywnych wyraźnie wspomaga procesy przemiany materii w naskórku i modelowania sylwetki. Poprawia jędrność i elastyczność skóry, redukuje uczucie suchości naskórka. W połączeniu z Arbuzowym peelingiem do ciała przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej i redukcję cellulitu.
Stosowanie

Grubą warstwę masła wmasować w ciało i pozostawić do wchłonięcia.


Znacie ten produkt???


3 komentarze:

  1. chcę go bo zapach musi być cudowny a miałam czarną oliwkę z tej firmy i uwielbiałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie miałam no ale cóż może niedługo mi się uda coś mieć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;D
Proszę nie zostawiać spamu
Obserwacja=Obserwuje :)