sobota, 6 kwietnia 2013

Nowości kosmetyczne

  w ostatnim czasie nie mam okazji robienia drogeryjnych zakupów, kończą mi się dwie rzeczy poprosiłam męża żeby mi kupił krem do twarzy i balsam do ust
                                                                                                                                                                         
          
Balsam do ust Nivea Lip Butter o smaku  karmelu 
Cena : 9,99 zł Rossmann

 Soraya Care& Control  Krem Nawilżający redukujący blizny i zmiany potrądzikowe  
 Antybakteryjny 

Cena : 16,79 zł Rossmann

4 komentarze:

  1. Mogłabyś napisac coś o tym balsamie do ust?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję balsamu;) Może się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wlaśnie też probuje go kupić, ale jakos nie umiem się na niego nastawić :D
    a co do kremu to faktycznie działa na trądzik? Mój Ukochany ma paskudny trądzik i próbujemy z nim walczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. dołączam do obserwatorów :) i będę zaglądać częściej ;)


      http://encepencce.blogspot.com/

      Usuń

Dziękuje za komentarz ;D
Proszę nie zostawiać spamu
Obserwacja=Obserwuje :)