środa, 17 kwietnia 2013

NIVEA lip butter Carmel


                       Recenzja  balsamu do ust z Nivea


Opis produktu :
Wzbogacona o masło shea i olejek migdałowy formuła balsamu do ust NIVEA z HYDRA IQ, zapewnia intensywne nawilżenie i długotrwałą pielęgnację. Rozpieszczająca usta formuła z aromatem Caramel Cream sprawia, że są one niezwykle miękkie.

Skład: Cera Microcristallina, Paraffinum Liquidum, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Aqua, Glycerin, Glyceryl Glucoside, BHT, Aroma, CI 77891, CI 77492



             
    
Moja opina:
Dobrze nawilża ten balsam usta po nim są bardzo miękkie i gładkie bez skórek .
Nawilżenie utrzymuje się przez dłuższy czas, ładnie pachnie (pachnie jak budyń  korówkowy)
powiem wam że moje usta są wymagające w pielęgnacji używałam wiele pomadek i nie pomagały mi, ale ten balsam się spisuje na piątkę z plusem
Ocena:5/5






4 komentarze:

  1. Też lubię te masełka w szczególności malinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że jak pytałam u siebie na blogu nikt mi tego nie powiedział, bo pewnie bym kupiła... ale już znalazłam sobie fajny kosmetyk do ust ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabym napisać mniam mniam , ale no cóż jest po prostu doskonały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;D
Proszę nie zostawiać spamu
Obserwacja=Obserwuje :)