piątek, 22 lutego 2013

Małe Zakupy kosmetyczne (Luty)

Hej długo mnie tu nie było po prostu nie miałam czasu na pisanie postów.
 Dziś wam pokaże co kupiłam w moim małym miasteczku.
Dostałam 2x próbki do przetestowania dla swojej suchej skóry z firmy: FLOS LEK PHARMA : Emoleum Krem nawilżający do skóry suchej,bardzo suchej i atopowej
Pojemność: 2ml
Próbka bezpłatna 

Kupiłam sobie kolejną pomadkę do ust tym razem z Eveline ExtraSoftbio  Classic
Serum regenerujące do ust
7-dniowy program nawilżenia i regerenacji ust
Jakaś nowość
Cena:5,50zł 

Szałwia zioła do zaparzania w saszetkach kupiłam w celu robienia sobie płukanki do włosów
Cena:3,80zł
Pojemność: 30saszetek 

I ostatnia rzecz kosmetyczna jest to:

 Fluid LIRENE 16h Natural look 2w1 Fluid+baza aksamitna gładkość
odcień: 404 IVORY
Cena: 27,80zł
Pojemność: 30ml
Znacie te produkty co są wymienione???



2 komentarze:

  1. nie znam żadnego z nich ;)

    a co do książki z mojego bloga, to fajnie, że udało Ci się kupić w promocji, ja także mam obie części :) myślę, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zajżałam co nie co do tych książek i mnie bardzo zaciekawiły pozytywnie:))

      Usuń

Dziękuje za komentarz ;D
Proszę nie zostawiać spamu
Obserwacja=Obserwuje :)